25 Ocak 2016 Pazartesi

MANYAKLIĞA ÖVGÜ

Sakinlestirici almak istiyorum.
Pelte gibi olmak , bir kadının memesi gibi
Hareket etmeden güzel görünmek istiyorum
Durgun bir göl gibi olmak istiyorum 
Kenarıma gelen çift bana baktıkça haykırsınlar aşklarını birbirlerine 
Ben hiçbir şey yapmadığım halde
Etki olmadan tepki vermemek istiyorum
Sadece durağan kalarak ve susarak
Bir çınar gibi



Doktora dedim ki bana rapor ver
Manyak raporu , hem de en kallavisinden.
Asayım odamın duvarına.
Neden vereyim dedi. Dedim ki
Bir dışkıya bile parmağımızın ucuyla dokunmak tiksindiriciyken . Tenin altinda sadece kan , balgam , beyaz ve kara safra , öd ve dışkıdan başka bir sey yoktur. Neden bir erkek  , yatağında ici dışkıyla dolu bir çuvalla uyumak ister ki diyen manyaklardan daha az manyak olmayı haketmiyorum.
Sözümü bitirdim ve raporumu aldim bu sayede.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder