24 Ocak 2016 Pazar

Gazeteci mi yazar mi yoksa ?

Teslim olmus ve sadece gozlerimin onunde yer alan hayali savas sahnesinin icindeki tek yitik adamim. Bir bacagim topal ve bastonla bile zor yuruken cikarttigim tak tuk sesleri duyar gibi oluyorum. Eski bir agac parcasini yontan cobanin yaptigi bastondaki kiymik parcasi her adim atisimda bana yasadigim acilari tekrar geri veriyor ve diyorki bir trt spikeri edasiyla ben buradayim ve seni izliyorum. Izlenmek seks acisindan bazen guzel bir sey diye dusunuyorum hic yapmadigim halde  ve sorsalar martin scorseese yada her neyse ve tinto brass arasinda secim yapmam gerekse tabii ki tinto der gecerim.
Yasamamizdaki tek erdem bir penis olsa bile erkek olarak bu dunyaya verebilecegimiz seyler sanirim gercekten bir penisten ibaret.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder