3 Nisan 2023 Pazartesi

Kozmos

 Satırlar , cümleler  , biraz klasik olacak sanırım seni seviyorum demek , 

Çok söyleyince anlamı kalmıyormuş gibi geliyor , belkide alışıyorsun, 

Sanki senin sahiline öyle bir çapa atmışım ki hiçbir fırtına beni götüre miyecek uzaklara,

Rutin bir konuşma içerisinde bile kullanabiliyoruz artık bunu , 

Oysa sana seni seviyorum diyebilmek adına ruh halimin aldığı şekil aklıma geldikçe

Hafiften tebessüm ediyor ve özlüyorum .


Aşkın reçetesi,

bir tutam heyecan , 

bir tutam şehvet , 

bir tutam delilik , 

bir tutam kölelik, 

bir iki salaklık,

üç beş kilo korku,

bir fincan endişe,

biri bile eksik olursa olmaz.


hani sen varsın o eski kitabın sayfalarında.

konusu sensin hikayenin ama baş kahramanı ben,

yer ve mekan dünya , uzay , kosmos her neresiyse






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder